niedziela, 17 lutego 2013

Prolog Księgi II.

Shine bright like a diamond.


Będziemy świecić, jak słońce
Zwiększ swoją jasność
Coraz szybciej i szybciej
Widzę słońce wznoszące się wyżej.

Zostań ze mną, tu na zawsze. Chcę poczuć Twoją bliskość, nie gdzieś w przestworach, jeszcze tu na Ziemi. Bądź ze mną, trzymaj mnie mocniej- nie pozwól odejść. Chce tu zostać, ponowię prośbę nie pozwól odejść mojej duszy. Zatrzymajmy czas jeszcze na chwilę. Pozwólcie mi żyć. A otworze oczy, znajdę siłę by żyć. Poczuję oddech w słabych płucach, jestem tu- nie zostawię Was. 

10 komentarzy:

  1. Jejuu ! Fantastyczny prolog. Już nie mogę się doczekać rozdziału. : )

    ~@GusiaJB

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny prolog. nie mogę doczekać się rozdziału i jestem pewna, że będzie równie wspaniały. mam pytanie... skąd masz szablon? :) w sensie, czy jest jakiś kontakt do osoby, która go robiła, czy może jest z szablonarnii? jakbyś mogła to odpowiedz mi na twitter'ze. z góry dziękuję :) - @pl_swagonyou

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu. Trochę mi przykro, że nie dotrzymałaś obietnicy i nie dodałaś zaraz po nowym roku, bo tak strasznie czekałam na ten prolog. A teraz po prostu jestem zawiedziona, bo to nie jest to, czego oczekiwałam od ciebie. Masz dużo większe możliwości. Ten prolog nic nam nie mówi. Przykro mi, że musiałam cię skrytykować, ale taka jest prawda :c
    Mam nadzieję, że pierwszy rozdział dodasz szybciej.
    @Bieber_and_Beat

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekałam, czekałam i się doczekałam :) A teraz czekam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no nareszcieeee<3 naprawdę nie mogłam się już doczekać kiedy wrócisz na tego bloga no i proszę!:D jeśli chodzi o prolog, to nie za dużo idzie po nim stwierdzić, więc po prostu zaczekam na rozdział pierwszy!:) weny życzę!:*:*:* buziaki!:D [random-way.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  6. Naareszcie ! *.*
    NIe mogę doczekać się I ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. to opowiadanie na prawdę mnie wzruszyło i nie raz uroniłam, łzę. muszę powiedzieć, że pierwszy raz spotykam się z takim opowiadaniem. nie umiem się doczekać kolejnych postów.
    życzę weny i z niecierpliwością czekam, na następny post! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku dziewczyno! dlaczego nie piszesz dalej? to opowiadanie jest genialne. dowiedziałam się o nim wczoraj, a dzisiaj zabrałam się za czytanie rozdziałów i właśnie skończyłam. te listy są niesamowite, takie wzruszające. muszę przyznać, że się popłakałam. mam nadzieję, że nie skończyłaś z tym blogiem na dobre i niedługo dodasz jakiś rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest swietne! Proszeproszeproszeprsoze daj nn! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Nominuje Cię do Liebster Blog Award. Więcej informacji na moim profilu http://www.damon-moim-uzaleznieniem.blogspot.com/ (podziękuj za nominacje komentarzem i napisz kto Cię nominował).

    OdpowiedzUsuń